spot_img

ذات صلة

جمع

‘نمبر دار کانیلا’ پھر کھل گیا۔۔۔!

ہندوستان کا بٹوارہ جدید عالمی تاریخ کے بڑے واقعات...

مفتاح اسماعیل کے نام۔۔۔!

مہنگائی کا طوفان ہے اور سب اس کی لپیٹ...

عمران مخالف بیانیہ بے اثر کیوں۔۔۔؟

میں سماجی نفسیات اور منطق واستدلال کے اصولوں سے...

خلیفہ بن زید النہیان اور پاکستان

متحدہ عرب امارات کے صدر شیخ خلیفہ بن زاید...

ہم کہاں بھٹک گئے!

میں نے جیسے ہی ان تصاویر کو دیکھا مجھے...

مودی کے بیانات انڈیا کے ناقابل علاج خبط کا عکس ہیں ، پاکستان

’پاکستان انڈیا کے وزیرِ اعظم نریندر مودی کے غیر ذمہ دارانہ اور جنگ پر اکسانے والے بیانات کو مکمل طور پر رد کرتا ہے۔‘

پاکستان کے دفترِ خارجہ کی طرف سے جاری ہونے والے ایک بیان میں کہا گیا ہے کہ ’ان کے یہ بیانات پاکستان کے متعلق انڈیا کے ناقابلِ علاج خبط کا عکاس ہیں اور بی جے پی کی قیادت کی متعصبانہ، کشمیر اور اقلیت مخالف پالیسیوں پر بڑھتی ہوئی اندرونی اور بیرونی تنقید پر سے توجہ ہٹانے کی ایک مایوس کن کوشش ہے۔‘

دفترِ خارجہ کے بیان میں کہا گیا کہ انڈین وزیرِ اعظم کی دھمکیاں اور اشتعال دلانے والے بیانات سے بی جے پی کی قیادت میں انتہا پسند رویے کی مزید وضاحت ہوتی ہے جو صاف طور پر انڈیا کے ریاستی اداروں میں سرایت کر چکا ہے۔

’پاکستان کے انڈیا کے بالا کوٹ پر بدنصیب حملے کے فوری اور موثر ردِ عمل، بشمول گذشتہ سال انڈین جنگی جہاز کے گرائے جانے اور پائلٹ کو پکڑنے کے واقعے سے ہماری مسلح افواج کے عزم، اہلیت اور تیاری کا پتہ لگ جانا چاہیئے۔ کسی کو پاکستان کے عوام اور مسلح افواج کے کسی بھی قسم کی جارحیت کا موثر طریقے سے جواب دینے کے عزم پر شک نہیں ہونا چاہیئے۔‘

نریندر مودی
Image captionانڈین وزیرِ اعظم نریندر مودی نے مسلح افواج کے ساتھ خطاب میں پاکستان کو دھمکی دی تھی

بیان میں کہا گیا کہ پاکستان بین الاقوامی برادری سے درخواست کرتا ہے کہ وہ انڈین قیادت کے جاری متشدد بیانات اور جارحانہ اقدامات کا نوٹس لے جن کی وجہ سے خطے کے امن اور سکیورٹی کو خطرہ ہے۔

’ہم امید کرتے ہیں کہ جنوبی ایشیا کے پائیدار امن اور استحکام کے لیے جموں اور کشمیر کے تنازعے کا کوئی پر امن حل نکالنے کے لیے اقدامات اٹھائے جائیں گے۔‘

انڈیا کے وزیرِ اعظم نریندر مودی نے منگل کو مسلح افواج سے خطاب کرتے ہوئے کہا تھا کہ انڈیا کسی بھی نئی جنگ میں پاکستان کو 10 سے بھی کم دنوں میں ’خاک چٹا‘ سکتا ہے۔

شہریت کے نئے قانون کے خلاف مظاہروں، سست رفتار معیشت اور اگلے ماہ دہلی میں ہونے والے ریاستی انتخابات میں شکست کے امکان کی وجہ سے مودی پر شدید دباؤ ہے۔

انڈین طیارہ
Image captionگذشتہ برس پاکستان نے انڈیا کا ایک جنگی طیارہ مار گرایا تھا اور پائلٹ کو پکڑ لیا تھا

انھوں نے اپنے خطاب میں کہا کہ ’پاکستان پہلے ہی تین جنگیں ہار چکا ہے۔ ہماری مسلح افواج پاکستان کو خاک چٹانے میں سات سے دس دنوں سے بھی کم لیں گے۔‘

انھوں نے کہا کہ 2016 میں پاکستان اور پاکستان کے زیرِ انتظام کشمیر کے اندر شدت پسندوں کے ٹھکانوں پر کیے جانے والے انڈیا کے حملے اس بات کا ثبوت ہیں۔

’ہم سرجیکل سٹرائیک کرتے ہیں اور دہشت گردوں کو ان کے گھروں میں مارتے ہیں۔‘

انڈین وزیرِ اعظم نے کہا کہ پاکستان نے انڈیا کے زیرِ انتظام کشمیر میں شدت پسندوں کی حمایت کر کے انڈیا کے خلاف ’پراکسی جنگ‘ جاری رکھی ہوئی ہے جہاں حالیہ دہائیوں میں دسیوں ہزار افراد ہلاک ہو چکے ہیں۔

spot_imgspot_img